۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۸۳۰
به مناسبت سالروز 9 دی صورت گرفت؛

تجدید میثاق طلاب و مسؤولان مدرسه امام حسن مجتبی با رهبر انقلاب

تجدید میثاق طلاب و مسؤولان مدرسه امام حسن مجتبی با رهبر انقلاب
مدیران، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت در راهپیمایی حماسه 9 دی با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیران، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) امروز با شرکت در راهپیمایی حماسه نهم دی با حضور در میدان امام حسین(ع) بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند.

براساس این گزارش طلاب این مدرسه با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی مضامین «فداییان رهبریم» «حماسه نهم دی روز بصیرت و آگاهی» و با شعار «مرگ بر اسرائیل» «مرگ برآمریکا» «مرگ بر انگلیس» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و فتنه گران سال 88 اعلام کردند.

همچنین اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است به رهبر معظم انقلاب اعلام داشتند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام می کنند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

گفتنی است روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای «دامت برکاته» را شاد ساخت./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
لطیفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
بسیار خوب بود
0
0