۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۹۲۳۲۰
امام جمعه رفسنجان:

دولت برای رفع بیکاری و تورم اقدام عملی کند

دولت برای رفع بیکاری و تورم اقدام عملی کند
حجت الاسلام رمضانی پور با توجه به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی در جامعه است، گفت: دولت برای رفع بیکاری و تورم کاری انجام دهد.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با گرانی ها، گفت: گرانی در جامعه، قدرت خرید را از مردم گرفته است.

وی افزود: عدم نظارت دستگاه‌های دولتی و قضایی یکی از عوامل مهم در گرانی کالا‌ها در کشور است که مردم را به سختی انداخته است.

حجت الاسلام رمضانی پور با توجه به این که مهم‌ترین وظیفه دولت، تعادل در جامعه است، خاطرنشان کرد: دولت باید کاری برای حل مشکل گرانی بکند.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان تصریح کرد: بعضی از مسؤولان توجهی به گرانی در جامعه ندارند و درک نمی‌کنند که مردم با چه سختی، زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به این که مردم فقیر جامعه شرمنده زن و بچه خود شده اند، اظهار داشت: سوء مدیریت مهم‌ترین دلیل بر گرانی در کشور است.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی در جامعه است، ابراز داشت: دولت برای رفع بیکاری و تورم کاری انجام دهد.

وی در پایان با توجه به این که اشتغال خانم‌ها در کار‌هایی که در شأن آن‌ها نبوده یکی از دلایل اصلی بیکاری جوانان در کشور است، گفت: عمل کردن به صحبت‌های رهبری وظیفه دولتمردان بوده تا کشور را از وضعیت بد اقتصادی نجات دهند./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات