۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۵۹۲۶۷۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی تفسیر «شمس» با تخفیف 30 درصدی منتشر شد

نسخه الکترونیکی تفسیر «شمس» با تخفیف 30 درصدی منتشر شد
نسخه الکترونیکی تفسیر «شمس» با تخفیف 30 درصدی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی تفسیر «شمس» اظهار داشت: قرآن کریم کتابی است وحیانی که برا (ص) نازل شده است. ما بر آن نیستیم تا با کاربرد تعابیر شاعرانه، احساسات خود را درباره این کتاب عظیم ابراز کنیم. به نظر ما آنچه در خود قرآن برای معرفی این کتاب آمده، به اندازه کافی روشنگر است و ما ذیل آیات مربوط، توضیح لازم را در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

وی گفت: آیات این کتاب مقدس، سرشار از آموزه‌ها و معارف بی‌نظیری است که از علم الهی نشأت گرفته و از طریق وحی، به انسان رسیده است. بی‌تردید ما انسان‌های عادی به سبب محدودیت‌های مختلف، از کیفیت وحی آگاه نیستیم، اما از آن‌جا که پیامبر اعظم (ص) را فردی صادق می‌دانیم، ادعای او را پذیرفته و به او و کتابش به عنوان وحی الهی ایمان و باور داریم.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: چنانچه این رسانه‌ها با سیاست گذاری‌های درست و بر اساس اهداف نظام اسلامی و مقتضیات جامعه به اطلاع رسانی کارآمد و تغذیه علمی و فرهنگی آحاد جامعه بپردازند به تدریج مشارکت در جامعه اسلامی نهادینه خواهد شد.

وی به معرفی این تفسیر پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مصطفی بروجردی است که مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: تفسیر «شمس» در ۱۰ جلد به ترتیب با ۵۸۴، ۶۴۴، ۶۴۴، ۶۷۲، ۵۳۶، ۵۶۰، ۶۰۸، ۶۱۶، ۶۰۰ و ۶۲۳ به زبان فارسی و هر جلد به قیمت ۷۰۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز هر جلد به قیمت ۱۷۵۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی ضمن اعلام خبری در خصوص تخفیف نسخه الکترونیکی تفسیر «شمس» افزود: علاقه‌مندان جهت دریافت نسخه الکترونیکی این اثر با تخفیف ۳۰ درصد می‌توانند پس از نصب رایگان این کتابخوان، با وارد کردن کد تخفیف tafsirshms از این تخفیف بهره‌مند شوند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات