۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۹۱۹۴۹
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)» اظهار داشت: امام حسین (ع) پیشوای بزرگ انسانیت و آزادی است. مبارزهٔ ایشان با ظلم و ستم، قرن‌هاست که الگوی همه آزادگان است.

وی گفت: ایشان در همه جنبه‌ها اسوه است؛ یکی از آن‌ها سیرهٔ اخلاقی است. او که پرورش یافته مکتب نبوی و علوی است، رفتار‌هایی از خود بروز داد که بازتاب خلق عظیم پیامبر (ص) بود. اثر حاضر می‌کوشد که سیرهٔ اخلاقی آن امام همام را بکاود.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته آیت الله احمد بهشتی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «سیری در سیره اخلاقی امام حسین (ع)» با ۲۸۸ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۲۴۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۴۸۰۰۰ ریال منتشر کرده است. /۹۲۵/ت ۳۰۴/ش

پهلوانی افزود: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت 304/ش
ارسال نظرات