۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۹۲۷۳۳

"کله پوک‌ها" به حوزه هنری قم می‌آیند

نمایشنامه "کله پوک‌ها" از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن سوره حوزه هنری قم نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

نمایشنامه‌ "کله پوک‌ها" نوشته نیل سایمون از 20 تا 23 دی ماه 1397 از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن سوره حوزه هنری قم نمایشنامه‌خوانی می‌شود.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایشنامه‌ "کله پوک‌ها" نوشته نیل سایمون از 20 تا 23 دی ماه 1397 از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن سوره حوزه هنری قم نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

در این اجراء الهام محمودی، مهدی کاشی، محمد حیدری، علیرضا وفصی، محمدرضا سبحانی، مرتضی مصطفی‌زاده، فاطمه موسوی، هانیه کیانی، مهسا عسگری و سید مصطفی مقیمی به خوانش نمایشنامه می‌پردازند و محمد حیدری به عنوان دستیار کارگردان، محمد سعادتمند منشی صحنه، فاطمه رشید نریتور، محمد حیدری انتخاب موسیقی، عباس جلالی‌پور اپراتور نور و مهدی پاشویی به عنوان طراح بروشور، گروه را همراهی می‌کنند .شایان ذکر است که تمامی عوامل اجرایی این اثر را هنرجویان کارگاه تئاتر اولین تجربه حوزه هنری قم تشکیل می‌دهند.

حضور در این اجرا با هماهنگی قبلی برای عموم مخاطبان امکان‌پذیر است لذا علاقمندان می‌توانند با شماره تماس 09918887525 تماس گرفته و جا رزرو کنند. شایان ذکر است که نمایشنامه "کله پوک‌ها" پیش از این هم در حوزه هنری به صورت محدود نمایشنامه‌خوانی شده بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد./829/د101/س

ارسال نظرات