۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۹۳۰۱۴
مشاور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان:

دشمن را از «در» بیرون کنیم از «دیوار» وارد می‌شود

دشمن را از «در» بیرون کنیم از «دیوار» وارد می‌شود
حجت الاسلام قرایی گفت: اگر دشمن را از «در» بیرون کنیم از «دیوار» وارد می‌شود و در موضوعات نظامی آن‌ها را شکست دهیم از طریق فرهنگ جلو می‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخراسان جنوبی، حجت الاسلام قرایی، مشاور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان ظهر امروز در دیدار با دبیرکل و قائم مقام دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید موضوعات یمن مورد بررسی قرار بگیرد و اجازه ندهیم دشمنان جولان بدهند.

وی گفت: اگر دشمن را از «در» بیرون کنیم از «دیوار» وارد می‌شود و در موضوعات نظامی آن‌ها را شکست دهیم از طریق فرهنگ جلو می‌آیند و اگر جلوی تهاجمات اقتصادی آن‌ها را بگیریم از طریق رسانه می‌آیند.

مشاور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان افزود: مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد و امروز آمریکایی‌ها در منطقه شکست خوردند و از جبهه مقاومت عصبانی هستند.

حجت الاسلام قرایی تصریح کرد: باید به دنبال این باشیم که مهم‌ترین مسائل ایران اسلامی چیست و با چه روشی می‌توان این مسائل را اداره کرد و بدانیم که خداوند در این مسیر ما را همراهی می‌کند.

سید حسن العماد، دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن نیز در این دیدار گفت: نقاط ضعف و قوت در انقلاب وجود دارد و باید این نقاط ضعف شناسایی مورد بررسی قرار بگیرد و قدرتمندانه مسیر را ادامه دهیم.

العماد بیان کرد: این جنگ‌ها در منطقه به صورت 100 درصد تمام می‌شود و باید بعد از جنگ از تمام فرصت‌های پیش آمده به نحو صحیح استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آل سعود به طور قطع رفتنی است اما نباید خون مردم مظلوم یمن به اثر باشد، افزود: سیستم مقاومت در یمن تعریف شده و دشمن از درون به دنبال زدن این سیستم است./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات