۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۹۳۰۹۵
دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی:

انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان جشن 40 سالگی را می گیرد

انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان جشن 40 سالگی را می گیرد
دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی گفت: امسال به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام روح الله نوری، دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی امشب در همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» با حضور فعالان و مبلغان جهان اسلام که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: اسلام سلطنت طلب ها و اسلام آمریکایی بیش از یک هزار و 400 سال مسلمانان را قتل و عام کردند.

وی گفت: بسیاری از مردم در بحرین، یمن و سوریه در اوج مظلومیت قرار دارند و در شهرک فوعه و کفریا صدها کودک را قتل و عام کردند اما تمام رسانه‌های استکباری در این باره سکوت کردند.

دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی بیش از 40 سال در مقابل توطئه و نقشه‌های دشمنان ایستادگی کردند و امسال به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را می‌گیریم.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: ما همواره پای آرمان‌های امام و رهبری ایستادیم و اجازه نفوذ به دشمنان نمی‌دهیم و همیشه از محرومان و مظلومان منطقه دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و امروز صدای شکستن استخوان‌های آل سعود به گوش می‌رسد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات