۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۴۷۱۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نبود اشتغال به جوانان جرأت ازدواج نمی‌دهد

نبود اشتغال به جوانان جرأت ازدواج نمی‌دهد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ازدواج نکردن فرزندان ما به دلیل این است که شغل ندارند بنابراین نبود یک شغل به جوانان جرأت ازدواج را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی طرح ارائه شود چرا که دادن طرح نه تنها یک ضعف نیست بلکه خودش نقطه قوت است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل کم بودن درآمد مردم مربوط به مدیران است و مسؤولان باید بگویند چرا این درآمدها کم است، گفت: هر روز در رسانه‌ها سخن از حقوق‌های نجومی و اختلاس زده می‌شود اما این در حالی است که برخی هم با درآمد کم زندگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر مدیریت‌ها در کشور به گونه‌ای بود که این حقوق‌های نجومی به دست افراد کم درآمد هم می‌رسید آن‌ها اینگونه زندگی نمی‌کردند.

‌حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ازدواج نکردن فرزندان ما به دلیل این است که شغل ندارند و فرد بیکار چگونه می‌تواند خانواده‌ای را اداره کند؟ بنابراین نبود یک شغل به جوانان جرأت ازدواج را نمی‌دهد و باید مسؤولان چاره‌ای بیاندیشند.

وی ادامه داد: باید قانون به درستی در جامعه پیاده شود و نباید بی تفاوت بود؛ آن‌هایی که مدعی هستند قانون در کشور مسؤولیتی را به آن‌ها سپرده است چرا وقتی که همین قانون در جهت مدیریت جامعه بر می‌آید و حق دست ظالم را از مظلوم کوتاه می‌کند، آن زمان هیچ کس پاسخگوی قانون نیست؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان باید پاسخگوی قانون باشند، خاطرنشان کرد: برخی از بانک‌ها اسلامی نیست و آن‌هایی که از این بانک‌ها، ربا می‌گیرند چه کسی پاسخگو است؟ و عده‌ای که بی تفاوت به قانون، هر کاری را می‌کنند، چه کسی پاسخگو است؟ بنابراین باید مدیران پاسخگوی اینگونه مسائل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مشکلات در جامعه از خود ما است، اظهار کرد: هیچکس مخالف شاد بودن نیست و ما هم طرفدار شاد بودن مردم و گردشگری هستیم اما شادی را در چارچوب قانون قبول داریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از بدبختی‌های ما در جامعه به دلیل فرار از قانون است و هر کسی به نحوی از قانون فرار می‌کند، افزود: هر فردی که خلاف قانون عمل می‌کند باید پاسخگو باشد و تمام مسؤولان یک هدف آن هم خدمت بی منت به مردم و حمایت از حقوق شهروندی را باید داشته باشند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات