۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۴۷۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهید صیاد شیرازی در ایمان و اخلاص نمونه بود

شهید صیاد شیرازی در ایمان و اخلاص نمونه بود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهید صیاد شیرازی در ایمان و اخلاص نمونه بود و ایشان برای تمام کسانی که در راه دین تلاش می‌کردند، ارزش قائل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار امیر سید حسام هاشمی، مشاور نظامی فرمانده کل قوا و جانشین هیأت معارف جنگ صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی مرده نیست بلکه زنده است و تمام شهدای انقلاب زنده هستند.

وی گفت: باید از شهدا بخواهیم که دست ما را بگیرند و کمک ما کنند و امیدوارم خداوند متعال به تمام خدمتگزاران به نظام و آزادگان که در هر لباسی هستند، اجر عطا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هم بیان و هم قلم از ذکر خصوصیات شهید صیاد شیرازی قاصر است، افزود: ایمان و تقوا در هر جایی که باشد همه چیز درست می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی در ایمان و اخلاص نمونه بود و ایشان برای تمام کسانی که در راه دین تلاش می‌کردند، ارزش قائل بود.

وی با بیان اینکه امام راحل فتح الباب معارف انبیا بودند، ادامه داد: امام راحل راه حل نشان دادند بنابراین با راه حل جنگیدن، خود را شقی کردن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با این وحشی گری‌های امروز انسان درست نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امامان و پیامبران برای ما راه حل آوردند اما برخی با آن‌ها جنگیدند و برخی نیز اطاعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: راه حل امام راحل برای تمام جهان است؛ انسان در مقابل افرادی مانند شهید صیاد شیرازی احساس کوچکی می‌کند.

امیر سید حسام هاشمی، مشاور نظامی فرمانده کل قوا نیز در این دیدار بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود امثال شما نیاز دارد و همه ما مدیون شهید صیاد شیرازی این مرد بزرگ هستیم و ما دست پرورده صیاد شیرازی هستیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات