۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۸۱۸
رییس سازمان دارالقرآن کریم:

حل مشکلات اجتماعی در گرو بازگشت به معارف دینی و قرآنی است

حل مشکلات اجتماعی در گرو بازگشت به معارف دینی و قرآنی است
قره شیخ لو گفت: امروز مشکلات اجتماعی و آسیب های زیادی در جامعه وجود دارد که اصلاح آن در گرو بازگشت به معارف دینی و اجرای دستورات قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی قره شیخ لو رییس سازمان دارالقرآن کریم امروز در همایش  اساتید سبک زندگی قرآنی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این سازمان، رونق فعالیت های قرآنی و گسترش برنامه های دینی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی سازمان دارالقرآن کریم از زمان آغاز به کار تا کنون بالغ بر 15 میلیون نفر را تحت برنامه های عمومی و تخصصی تربیت قرآنی کرده است.

رییس سازمان دارالقرآن کریم از برگزاری بیش از 300 کارگاه سبک زندگی قرآنی در چند سال اخیر در کشور خبر داد و اظهار داشت: بحث مفاهیم قرآنی با رویکرد کاربردی در دستور کار گرفته است.

وی ادامه داد: تا کنون 6 دوره تربیت مربی برگزار شده و برای داشتن نیروهای متخصص و فعالیت های با محتوا باید اهتمام بیشتری در کارها وجود داشته باشد، قرآن کریم در همه ابعاد زندگی انسان رهنمود دارد و باید از این گوهر گرانبها برای سعادت دنیوی و اخروی جامعه استفاده کنیم.

قره شیخ لو با بیان این که مربیان و مبلغان باید با عمل و رفتار خود سبک زندگی دینی و قرآنی را در جامعه ترویج دهند، ابراز داشت: کسی که می خواهد تربیت کننده افراد برای سبک زندگی قرآنی باشد باید به لوازم این سبک زندگی پایبند باشد.

وی عنوان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید به سبک زندگی اسلامی و قرآنی تأکید کنیم، امروز مشکلات اجتماعی و آسیب های زیادی در جامعه وجود دارد که اصلاح آن در گرو بازگشت به معارف دینی و اجرای دستورات قرآن کریم است./1323/پ202/ب1

محمد قمین
ارسال نظرات