۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۴۸۹۳
امام جمعه رشت:

پافشاری برخی مسؤولان برای تصویب CFT جای تعجب دارد

پافشاری برخی مسؤولان برای تصویب CFT جای تعجب دارد
نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که CFT یک قانون ظالمانه جهانی است، گفت: متأسفانه برخی مسؤولان برای تصویب این قانون همچنان پافشاری می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به اهمیت تربیت در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: باید مبنای عمل، رفتار و گفتار انسان تنها برای خدا و رضای الهی باشد.
 
وی با بیان این که در همه حال باید یاد خدا باشیم، افزود: متأسفانه برخی از مسؤولان کشورمان گاهی یادشان می‌رود که همه امور به سوی خدا ختم می‌شود پس باید دقت کنیم که در هر کاری رضایت الهی را در نظر بگیریم.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کردند و اگر مسؤولان نیز همانند مردم باشند ایران اسلامی هر روز مقتدر‌تر می‌شود.
 
وی با بیان این که در چهل سال اخیر دستاورد‌های عظیمی در کشورمان به وجود آمده است، گفت: این پیشرفت‌های عظیم در سایه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی را حاکمیت مردم و استقرار مردم سالاری دینی دانست و افزود: انقلاب اسلامی زمینه قطع وابستگی به غرب و زمینه پیشرفت و توسعه کشور را در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در هر مسأله‌ای فصل الخطاب و خط قرمز است، گفت: همه مسؤولان وظیفه دارند تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند گام بردارند.
 
امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود از دامن زدن به برخی حاشیه‌ها در داخل کشور از سوی سیاسیون انتقاد کرد و افزود: سیاسیون باید دقت کنند که چه عاملی ممکن است موجب شود جامعه اسلامی با سنگ‌اندازی برخی از انسان‌های ناباب مواجه شود.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع CFT اشاره و آن را یک قانون ظالمانه جهانی توصیف کرد و گفت: با توجه به بدعهدی‌های طرف‌های غربی در موضوع برجام، اما متأسفانه برخی از مسؤولان در خصوص تصویب این قانون همچنان پافشاری می‌کنند./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات