۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۹۴۹۱۰
امام جمعه بیروت:

دشمنان درپی ناامنی و بی ثباتی در سوریه هستند

دشمنان درپی ناامنی و بی ثباتی در سوریه هستند
امام جمعه بیروت با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به دمشق اظهار داشت: دشمنان از هیچ تلاشی برای بی ثباتی سوریه دریغ نمی ورزند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد الامین الحسنین واقع در منطقه حاره حریک برگزار شد، با اشاره به اجلاسیه اقتصادی سران کشورهای عربی که چندی پیش در لبنان برگزار شد، گفت: این اجلاسیه مانند سایر همایش و نشست های که سران کشورهای عربی برگزار می‎کنند، بی نتیجه باقی ماند.

وی تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و اظهار داشت: اسرائیل در سایه سکوت کشورهای عربی و مجامع بین المللی باردیگر حریم هوایی سوریه را نقض و به دمشق پایتخت این کشور تجاوز کرد.

امام جمعه بیروت تصریح کرد: باوجود آنکه اسرائیل هر روز حریم هوایی بیروت را نقض می کند اما در زمان برگزاری اجلاسیه سران کشورهای عربی در بیروت حتی یک جنگنده رژیم صهیونیستی از بالای مقر برگزاری اجلاسیه به پرواز در نیامد.

وی تاکید کرد: دشمنان نمی خواهند سوریه رنگ آرامش، ثبات، آبادانی و پیشرفت را ببیند بنابراین از هیچ تلاش برای ایجاد بی ثباتی در این کشور دریغ نمی ورزند.

حجت الاسلام سید علی فضل الله تصریح کرد: کشورهای عربی نباید در برابر تجاوز دشمنان به دمشق سکوت کنند زیرا روزی نوبت آن ها فرا خواهد رسید و زیادی خواهی دشمنان فقط به مرزهای بیروت و دمشق خلاصه نمی شود.

گفتنی است که رسانه ها چند شب پیش از حمله جنگنده‎ های رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

منابع سوری اعلام کردند: مراکز نظامی در مناطق «قدسیا» Qudsaya و «صبوره» Sabburah در حاشیه غرب دمشق هدف این حمله هوایی اسرائیل بود.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» به نقل از یک منبع نظامی خاطرنشان کرد در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به ریف دمشق یک انبار مهمات خسارت دیده و سه سرباز نیز زخمی شدند./994/ب901/ف

ارسال نظرات