۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۹۲۸
آیت الله طه محمدی:

کسانی که مدیریت بلد نیستند باید کنار روند + فیلم

کسانی که مدیریت بلد نیستند باید کنار روند + فیلم
امام جمعه همدان گفت: فقر زاییده سوء تدبیر است از این رو کسانی که مدیریت بلد نیستند باید کنار روند و بودنشان به هیچ وجه جایز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان با تاکید بر لزوم مطالعه تاریخ گذشتگان خاطر نشان کرد: تاریخ گذشتگان سرشار از درس‌های آموزنده ای است که می تواند عبرت آموز باشد.

وی افزود: یکی از بهترین رشته های علمی علم تاریخ است که با نگاه به آن ها می توان درس های مهمی از آن گرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری داشتن تقوا را یکی از الزامات افراد مومن دانست و گفت: اگر حواسمان نباشد و تقوای الهی پیشه نکنیم خسارات جبران ناپذیری شامل حال می شود و بالعکس با تقوا می توان به بالاترین درجات برسیم.

وی به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال در حالی چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم که در این چهار دهه خطر های بزرگی از سر این ملت عبور کرده است.

امام جمعه همدان یادآور شد: باید منصفانه به شرایط کشور نگاه کنیم و ببینیم که گذشته چه شرایطی داشتیم و امروز در چه وضعیتی هستیم.

وی با بیان این که اگر انسان دشمن نداشته باشد به هیچ جا نمی رسد اظهار داشت: خدا نکند انسان دشمن نداشته باشد چرا که در این صورت به هیچ جا نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: اگر بتوان از این شرایط به بهترین وجه استفاده کرد موفقیت هایی نصیبمان خواهد شد، همانند پیروزی های چشم گیر ملت ایران که به خاطر محدودیت ها ایجاد شدند.

وی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی همه جمعیت ایران با هم همدل و همراه هستند و هیچ کسی را نمی بینید که ساز خودش را بزند.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: امروز با وجود انقلاب اسلامی اکثر روستاهای ما از نعمت گاز و برق برخوردار هستند بنابراین واجب است که این افتخارات را یاد کنیم و این دستاورد ها را به آگاهی مردم برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی همه دیدند که برجام نافرجام شد دیگر دلیلی برای به دنبال غرب و آمریکا بودن وجود ندارد.

امام جمعه همدان مسائل مادی را همه نیازهای مردم ندانست و گفت: افزون بر آبادانی شهر ها و محله ها باید افراد را طوری تربیت کنیم که در دینداری و معنویت نیز کمبودی نداشته باشند.

وی با تشکر از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مفسدان تصریح کرد: کسانی که وسایل مورد نیاز مردم را احتکار می کنند چه طور می توانند در قیامت جواب مردم ستم دیده را بدهند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه رهبری همیشه به فکر مردم بوده و هستند اظهار داشت: حضرت آقا در دیدار اخیر خطاب به مسؤولان فرمودند که بنده از وضعیت مردم با خبر هستم و باید به داد معیشت مردم رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: فقر زاییده سوء تدبیر است از این رو کسانی که مدیریت بلد نیستند باید کنار روند و بودنشان به هیچ وجه جایز نیست./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 5
هادی شاملو
ارسال نظرات