۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۹۴۹۹۳
رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند:

محصول دانشگاه ها باید پرورش دانشجوی انقلابی باشد

محصول دانشگاه ها باید پرورش دانشجوی انقلابی باشد
رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه‌ها باید جوانان را به سمت روحیه انقلابی جهت دهند و محصول دانشگاه نیز دانشجوی انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی جعفری، رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند ظهر امروز در افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌ها اظهار داشت: دانشگاه‌ها در کشور وظیفه تربیت نسل‌ها را بر عهده دارند.

وی، طرح ضیافت اندیشه را یک محفلی برای گفت وگو دانست و گفت: انسان‌های مقاوم در همه جا به داشته‌ها و امکانات خود تکیه می‌کنند و چشم به بیگانگان ندارند.

رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند افزود: برای حل مشکلات کشور باید مسؤولان کمر همت را ببندند و در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه اساتید دانشگاه‌ها نقش مهمی در تربیت انسان‌ها دارند، تصریح کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

وی ادامه داد: بازگو کردن خاطرات از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی می‌تواند در به روز کردن دانشجویان کمک بسزایی کند و وضعیت امروز را با وضعیت ابتدای انقلاب مقایسه کند.

رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید جوانان را به سمت روحیه انقلابی جهت دهند و محصول دانشگاه نیز دانشجوی انقلابی باشد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات