۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۵۱۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تحریم‌های اقتصادی فرصتی برای رشد و خودکفایی به وجود می‌آورد

تحریم‌های اقتصادی فرصتی برای رشد و خودکفایی به وجود می‌آورد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تحریم‌های اقتصادی نه تنها مضر نیست بلکه فرصتی برای رشد و پیشرفت و خودکفایی به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیران سازمان‌های تابعه امور اقتصادی و دارایی استان اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای براندازی نظام خواب‌های آشفته دیده اما هیچ کدام از خواب‌های آن‌ها برآورده نشده است.

وی گفت: در سال 88 دشمنان با ایجاد فتنه به صورت علنی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند اما حضور به موقع مردم در صحنه تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند، افزود: هر جا که پیرو ولایت فقیه بودیم و بر اساس فرمایشات رهبری عمل کردیم به موفقیت رسیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز ابرقدرت‌ها که روزی قدرت نظامی جهان بودند رو به افول هستند، تصریح کرد: اگر ما به قوانین به درستی عمل کنیم، تحریم‌های اقتصادی نه تنها مضر نیست بلکه فرصتی برای رشد و پیشرفت و خودکفایی به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: دشمنان انواع و اقسام تحریم‌ها را ایجاد کرده اما این تحریم‌های اقتصادی به تنهایی عاملی برای آسیب رساندن به اقتصاد کشور نیست بلکه حقوق‌های نجومی، اختلاس‌ها و توزیع ناعادلانه ثروت موجب آسیب رساندن به بنیان‌های اقتصادی جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید جلوی کالاهای قاچاق گرفته شود، خاطرنشان کرد: امروز مدیران حوزه اقتصادی استان و کشور مسؤولیت مهم و تاثیرگذاری دارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات