۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۹۵۳۴۵
بر اثر عارضه قلبی؛

محمدنبی حبیبی دار فانی را وداع گفت+ جزئیات مراسم تشییع

محمدنبی حبیبی دار فانی را وداع گفت+ جزئیات مراسم تشییع
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بامداد امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بامداد امروز سه‌شنبه ۹ بهمن بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، زمان و مکان تشییع پیکر دبیرکل فقید حزب مؤتلفه اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

گوشه‌ای از زندگینامه:
محمد نبی حبیبی در سال ۱۳۲۴ در ورامین به دنیا آمد.

وی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی تظاهرات‌ها فعال بوده و علیه رژیم ستمشاهی فعالیت‌های سیاسی داشته است.

حبیبی همواره مقلد امام خمینی (ره) بوده و در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از استان‌های کلیدی ایران استاندار بوده است.

وی استانداری تهران، فارس، خراسان بزرگ را در کارنامه سوابق خود دارد. محمد نبی حبیبی که دارای فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه تهران است، در دوره‌ای به عنوان شهردار تهران خدمات بسیاری را نصیب این کلان شهر می‌کند که از جمله آن می‌توان به متروی تهران اشاره کرد که آغاز ساخت این پروِه از زمان شهرداری وی شروع شد و امروز خدمات زیادی را به شهروندان تهرانی ارائه کرده است.

دیگر سوابق محمد نبی حبیبی به شرح ذیل است:
قائم مقام بنیاد بین المللی غدیر

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی

معاون وزیر راه و ترابری

رئیس سازمان هواپیمایی کشور

معاون وزیر بازرگانی

قائم مقام رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان

رییس ستاد اقامه نماز تهران

معاون سیاسی استاندار کرمان.
روابط عمومی حزب مؤتلفه در اطلاعیه ای اعلام کرد:

با نهایت تاسف و تاثر، سه شنبه مقارن با ایام حزن آور شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، انقلاب اسلامی یکی از وفادارترین و مخلص‌ترین یاران خود را از دست داد.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی 14 سال پیش پرچم حزب را از مرحوم حبیب الله عسگراولادی دریافت کرد و در این سالها با حفظ این امانت در خط امام (ره) و رهبری معظم انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی از یاران باوفای امام و رهبری بود و کارنامه انقلابی او نزد انقلابیون شفاف و روشن است. حبیبی در عرصه های خدمت به نظام خستگی‌ناپذیر بود. حضور او در میادین خدمت به مردم و نظام هیچگاه از یادها نخواهد رفت. او در مسئولیت‌هایی که در انقلاب پذیرفت، زمینه‌ساز خدمات بی منت و صادقانه به ملت ایران بود.

حزب مؤتلفه اسلامی فقدان دبیرکل و همکار پرتلاش خود را به ملت ایران و مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

بر این اساس، مراسم تشییع آن فقید سعید پنجشنبه(11 بهمن) ساعت 8:30 صبح از مسجد امام صادق(ع) در میدان فلسطین برگزار می‌گردد.

جزئیات مراسم ترحیم و بزرگداشت آن مرحوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

/۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات