۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۹۵۴۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امام راحل بدون هیچ ترسی و با اعتقاد و ایمان قوی به خدا قیام کرد

امام راحل بدون هیچ ترسی و با اعتقاد و ایمان قوی به خدا قیام کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در زمانی که قدرت فرعونی بر کشور حاکم بود، امام راحل بدون هیچ ترسی و با اعتقاد و ایمان قوی به خداوند قیام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با فرمانده تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان شناسی و مکتب شناسی یکی از مسائل مهم در دین اسلام است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال محبت اهل بیت(ع) را درون قلب شیعیان قرار داده است، گفت: تشیع نیاز به یک سنخیت دارد و کسی می‌تواند ادعای شیعه بودن کند که از سنخ علی(ع) باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ماهیت و هویت انسان‌ها را تابلوی شادی و غم مشخص می‌کند، ‌افزود: کار کردن برای رضای خدا و اجرای عدالت نیز شادی به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کسانی که از سنخ انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) باشند از هیچ چیزی نمی‌ترسند و هرگز به غیر خدا دل نمی‌بندد.

وی با بیان اینکه ابوذر غفاری‌ها در مقابل هیچ سختی کم نمی‌آورد، ادامه داد: در زمانی که قدرت فرعونی بر کشور حاکم بود، امام راحل بدون هیچ ترس و واهمه‌ای و با اعتقاد و ایمان قوی به خداوند قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بسیاری از افراد خون دادند و هزینه کردند و امروز ما مدیون فداکاری‌های ایثارگران هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: نیروهای مسلح در هر جایی که لازم باشد مقابل ستمگران و ظالمان می‌ایستند و حق مظلوم را از ظالم می‌گیرند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات