۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۴۸۸

اعتراض جامعه روحانيت كاشان به تك خواني يك زن در افتتاحيه فيلم فجر

اعتراض جامعه روحانيت كاشان به تك خواني يك زن در افتتاحيه فيلم فجر
جامعه روحانيت كاشان با انتشار بيانيه اي تك خواني يك زن در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر را محكوم كرد.
جامعه روحانیت کاشان با انتشار بیانیه‌ای تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را محکوم کرد، در این بیانیه که یک نسخه از آن در اخیتار خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان قرار گرفت، آمده است، وزارت خانه‌ای که انتظار رشد فرهنگ و ارشاد جامعه از آن می‌رود، نباید خودش مروج ابتذال در جامعه باشد.

متن کامل بیانیه جامه روحانیت کاشان را در محکومیت تک خوانی یک زن در جشنواره فجر به شرح ذیل است.

باسمه تعالی:
گام‌های شیطانی متاسفانه شب گذشته در برنامه افتتاحیه فیلم فجر برنامه‌ای اجراء شده است که در آن یک خانم اقدام به تک خوانی می‌کند و مورد تشویق حضار هم قرار می‌گیرد.

اهمیت این کار مفسدانه زمانی بیشتر جلوه نمائی می‌کند که در یک برنامه رسمی که بخش عمده‌ای از آن به صورت مستقیم از شبکه نمایش پخش می‌شد اجرا شده است.

طی چند سال اخیر شاهد اتفاقات مشابهی بوده ایم مانند آنچه در حضور شهردار تهران اتفاق افتاد و یا برنامه‌ای که در مشهد برگزار شد و شاهد رقص و آوازخوانی دختران بودیم.

اینکه که در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی دشمن به دنبال اثبات استحاله انقلاب و دور نشان دادن مردم از شعار‌های انقلابی و آرمان‌های امام راحل می‌باشد، برگزاری برنامه‌هایی از این دست می‌تواند نشان دهنده وجود عناصر نفوذی در بنده وزارت ارشاد اسلامی باشد.

وزارت خانه‌ای که انتظار رشد فرهنگ و ارشاد جامعه از آن می‌رود، نباید خودش پیش تاز ترویج ابتذال در جامعه باشد.

وضعیت سنجی این برنامه مبتذل به ما می‌گوید این قسم ساختار شکنی‌ها طی سال‌های قبل در اندازه‌های کوچک‌تر شروع شده تا به اینجا رسیده و اگر برخورد مناسبی با آن نشود باید منتظر گام‌های بزرگتر از طرف شیطان صفتان باشیم.

قرآن کریم همواره هشدار می‌دهد از گام‌های شیطان تبعیت نکنید، ‹‹و لا تتبعوا خطوات الشیطان) از نیرو‌های انقلابی حاضردر این وزارت خانه که کم هم نیستند، انتظار می‌رود با هوشیاری، دقت و سخت گیری عناصر موثر در برپائی برنامه مبتذل آوازخوانی خانم‌ها در برنامه دیشب را شناسائی کننده و با برخود شایسته و قانونی از تکرار این گونه برنامه‌ها جلوگیری کنند./۱۳۰۷/د102/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات