۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۹۵۵۱۷
آیت الله طبرسی:

ناقوس شکست سیاست‌های آمریکا دربرابر جبهه مقاومت به صدا در آمده است

ناقوس شکست سیاست‌های آمریکا دربرابر جبهه مقاومت به صدا در آمده است
آیت الله طبرسی گفت: امروز ناقوس پایان دردناک شکست سیاست‌های آمریکایی در برابر جبهه مقاومت در منطقه به صدا در آمده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بیست و هشتمین اجتماع مدافعان حرم که در ساری برگزار شد، مدافعان حرم را انسان‌های شجاع، با بصیرت، انقلابی، ولایت مدار و عاشق اهل بیت (ع) معرفی کرد و گفت: مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در برابر سپاه کفر ایستادند.
 
وی با بیان این که مدافعان حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ وابستگی و دلبستگی به میدان مبارزه رفتند، افزود: مدافعان حرم از همه دلبستگی‌های مادی فاصله گرفتند و دل خود را به اهل بیت (ع) و توجهات الهی گره زدند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حضور مدافعان حرم در عراق و سوریه نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه جبهه کفر و استکبار بوده است، بیان داشت: اگر ایثار و جانفشانی‌های مدافعان حرم اهل بیت (ع) نبود امروز خدا می‌داند که شاهد چه جنایت‌هایی در کشور‌های منطقه بودیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که جنایت‌هایی که تفکیری‌های صهیونیست و آمریکایی در سوریه و عراق مرتکب شدند در تاریخ شاهد آن نبودیم، خاطرنشان کرد: جنایت‌های گروه‌های تکفیری در این کشور‌ها با حمایت‌های مستقیم صهیونیست ها، آمریکا و سعودی‌ها صورت می‌گرفت.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا که مدعی مبارزه با تروریستم در جهان است خود بزرگترین حامی گروه‌های تروریستی در منطقه و سایر جهان بوده است، بیان داشت: حمایت آمریکایی‌ها از داعش و سایر گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق کاملاً مشهود است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی‌ها برای حمایت از داعشی‌ها برای آن‌ها سلاح و مهمات می‌فرستادند، خاطرنشان کرد: آمریکا برای تحقق منافع استکباری خود در منطقه و همچنین بقای رژیم اشغال گر صهیونیسم با همکاری سعودی ها، داعش و سایر گروه‌های تروریستی را در منطقه به وجود آورد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز دست آمریکا در حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه کاملاً رو شده است، افزود: آمریکایی‌ها میلیارد‌ها دلار در منطقه هزینه کردند و امروز با شکست سنگین در برابر جبهه مقاومت در حال ترک خاورمیانه هستند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عصبانیت امروز آمریکایی‌ها از شکست‌های متعدد آن‌ها در برابر جبهه مقاومت در منطقه است، بیان داشت: امروز ناقوس پایان دردناک شکست سیاست‌های آمریکایی در برابر جبهه مقاومت در منطقه به صدا در آمده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات