۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۹۵۶۶۹
حجت الاسلام پورسید آقایی:

برخورد با مفسدان اعتقادی کم ارزش تر از برخورد با مفسدان اقتصادی نیست

برخورد با مفسدان اعتقادی کم ارزش تر از برخورد با مفسدان اقتصادی نیست
رییس مؤسسه آینده روشن با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مدعیان دروغین مهدویت گفت: برخورد با مفسدان اعتقادی کم ارزش تر از برخورد با مفسدان اقتصادی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مسعود پورسید آقایی عصر امروز در نخستین اجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی که در سالن همایش های مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به کارکرد مهدویت در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: رکن اساسی محور اندیشه شیعی تفکر امام معصوم(ع) است.

وی ادامه داد: اندیشه امامت و مهدویت تنها مروارید اقیانوس اسلام است؛ امروز در عصر غیبت قرار داریم و ولی فقیه نقش نائب امام زمان(عج) را ایفا می کند؛ مرجعیت و ولایت فقیه همواره در طول تاریخ نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام پور سید آقایی تأکید کرد: دشمن با مشاهده قدرت مرجعیت و ولایت همه برنامه های خود را متوجه این مهم کرده و سعی می کند آن را تضعیف کند.

رییس مؤسسه آینده روشن با بیان اینکه اندیشه ولایت فقیه امروز مستکبران را از منطقه خارج می کند، ابراز کرد: این اندیشه مبتنی بر فرهنگ مهدویت است و قدرت خود را از این فرهنگ اخذ می کند، بنابراین امروز دشمن با تهیه فیلم ها و برنامه های مختلف سعی می کند تا اندیشه ولایت فقیه را تضعیف کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت به وسیله ترفندهای هنری تأکید دارند، بنابراین ما باید برای تبیین و ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت فیلم های جدید ساخته و در اختیار عموم قرار دهیم، زیرا اینگونه کارها بیشتر مود توجه مردم قرار می گیرد.

حجت الاسلام پورسید آقایی بر ضرورت برخورد قاطع با فرقه گرایی و مدعیان دروغین مهدویت در کشور تأکید و تصریح کرد: در این زمینه یک سری خلأهای قانونی وجود دارد؛ امروز باید دانست برخورد با مفسدان اعتقادی کم ارزش تر از برخورد با مفسدان اقتصادی نیست.

رییس مؤسسه آینده روشن تأکید کرد: امروز باید نظارت ها افزایش پیدا کند تا دیگر شاهد مدعیان دروغین مهدویت نباشیم؛ ما باید پیش از وقوع فتنه جلوی آن را بگیریم و سرچشمه های فتنه گری را کور کنیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7

/841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات