۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۹۵۶۷۸
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

هدف دشمن از جنگ نرم تحقیر و تحریف ارزش های الهی است

هدف دشمن از جنگ نرم تحقیر و تحریف ارزش های الهی است
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه ترویج فرهنگ غربی با ارزش های اسلامی در تضاد است، گفت: باید همانند دفاع مقدس در برابر جنگ نرم دشمن با قوت بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین امروز در همایش ائمه جماعات قم که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: آمریکایی ها با همراه کردن اروپا و برخی کشورهای منطقه با خود درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند و جبهه مقاومت باید در برابر توطئه استکبار بایستد.

وی با اشاره به روی آوردن دشمن به عرصه های جنگ نرم علیه انقلاب افزود: دشمن بعد از این که در جنگ سخت شکستی سنگین خورد به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورد تا ارزش ها را دچار تغییر کند و انقلاب را به شکست دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ غربی با ارزش های اسلامی در تضاد است، اظهار داشت: باید همانند دفاع مقدس در برابر جنگ نرم دشمن با قوت بایستیم.

وی با اشاره به هشدار رهبر انقلاب مبنی بر تلاش برخی برای هویت زدایی از قم ادامه داد: مردم و بزرگان قم نباید اجازه دهند که دشمن در خاستگاه انقلاب نفوذ کرده و به اهداف خود دست پیدا کند؛ هدف امروز دشمن تحقیر و تحریف ارزش های اسلامی و اسلامی است که این کار خود را به روش های گوناگون از جمله در فضای مجازی دنبال می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وظیفه حوزویان را پاسخگویی به شبهات دانست و ابراز داشت: هزاران شبهه در زمینه های گوناگون دینی، سیاسی، معرفتی و فرهنگی توسط فضای مجازی به جوانان و جامعه القا می شود و افسران دین نسبت به مقابله با تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمن وظیفه دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تقویت ارزش های الهی و عبادات را از برکات انقلاب برشمرد و عنوان کرد: یکی از عرصه های دینی که به برکت انقلاب تقویت شده مراسم معنوی اعتکاف است که قبل از انقلاب به آن توجه نمی شد اما به برکت انقلاب امروزه هزاران نفر در این مراسم معنوی مهم شرکت می کنند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات