۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۹۵۸۹۰

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی
افتتاح 983 پروژه در خراسان شمالی، ۶۹ نما از دستاوردهای ۴۰ ساله و نمایشگاه عکس انقلاب در جاجرم عناوین برخی از اخبار خراسان شمالی در دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی از افتتاح  983 پروژه در استان طی ایام ا... دهه فجر به مناسبت 40 سالگی انقلاب و همچنین تشکیل کمیسیون کارگری در استان با موضوع تسویه تمام معوقات کارگری در بخش های دولتی، شهرداری ها و بخش خصوصی خبر داد.

شجاعی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ام را مأمور کرده ام تا تسویه معوقات کارگری در استان را پیگیری کند و گفته ام تا پایان سال گلایه ای بابت پرداخت نشدن معوقات کارگران در بخش های دولتی، شهرداری ها و بخش خصوصی نشنوم.

۶۹ نما از دستاوردهای ۴۰ ساله

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با ایجاد 69 غرفه با حضور مسئولان استانی در بجنورد گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران با نمایش اقدامات دستگاه های اجرایی استان به مدت 10 روز آغاز به کار کرد.

امام جمعه بجنورد در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه، ایستادن روی پای خود را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: طی 40 سال گذشته انواع توطئه ها، جنگ ها، تهدیدها و تحریم ها را تجربه کردیم اما برای حقانیت انقلاب اسلامی همین بس است که مقاومت، استکبار را از منطقه فراری داد.

برپایی 80 نمایشگاه مدرسه انقلاب

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از برپایی 80 نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان به مناسبت 40 سالگی انقلاب خبر داد.

خطیب در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تعداد کل دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزی در خراسان شمالی 5هزار نفر است، افزود: این تعداد شامل 3 هزار دانش آموز دختر و 2 هزار دانش آموز پسر می شود که در 375 انجمن در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان با سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای‌ ما و با تبیین کارنامه سیاه پهلوی، عرصه های نفوذ، دشمن شناسی، معرفی اسوه های انقلابی و نقش ولایت فقیه برگزار می‌شود.

مجتمع شهید مطهری جاجرم میزبان نمایشگاه عکس انقلاب

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری شهرستان جاجرم گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه ٤٥ اثر عکاسی از دوران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

محمد رضا پور رجب، هدف از برپایی این نمایشگاه  را آشنایی نسل جوان و نوجوان با روزهای انقلاب و وقایع انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه بیانگر خاطرات  ایام انقلاب اسلامی و موجب وحدت بیش ازبیش دوستداران و علاقمندان به انقلاب اسلامی می شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات