۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۶۵۶۹
سردار فدوی:

نظام اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شده است

نظام اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شده است
سردار فدوی گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شد؛ از این رو دشمنان طی چهل سال گذشته لحظه‌ای دست از ستیز با آن برنداشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان کارکنان سپاه سراسر کشور صبح امروز در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

سردار علی فدوی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شد؛ از این رو دشمنان طی چهل سال گذشته لحظه‌ای دست از ستیز با آن برنداشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طول تاریخ پس از دوران رسول خدا (ص) به جرأت می‌توان گفت که بیشترین دشمنی‌ها با نظام اسلامی صورت گرفته است، افزود: افزون بر جنگ ۸ ساله و توطئه‌های متعدد علیه جمهوری اسلامی، دشمنان به دنبال شکست جبهه حق در دیگر کشور‌ها بودند که مراد خود نرسیدند.

این مقام مسؤول با اشاره به شکست دشمنان در برابر جبهه حق عنوان داشت: پیروزی نظام اسلامی بر کشور‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی و علوم مختلف ناشی از قرار گرفتن در مدار حق است.

سردار فدوی با بیان اینکه هر ملت متصل به قدرت خداوند بر دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها غلبه خواهد کرد، بیان داشت: انقلاب اسلامی، ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرد که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی هستند./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات