۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۹۶۷۲۲
امام جمعه دامغان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار، خودباوری و عزت ملت ایران است

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار، خودباوری و عزت ملت ایران است
امام جمعه دامغان با اشاره به سناریو‌های دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار، خودباوری و عزت ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه باشکوه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با رهبری، ولی فقیه و رشادت‌های ملت صبور کشورمان قدرت نرم و توان دفاعی ایران اسلامی در چهل سال اخیر به اوج خود رسیده است.

امام جمعه دامغان از مردم جای جای ایران اسلامی و این شهرستان شهیدپرور دعوت کرد همراه با خانواده‌های خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، جشن بزرگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کنند و افزود: ملت آگاه ما همه به صحنه بیاییم و با حضور یکپارچه خود جواب یاوه گویی‌های ترامپ و ایادی شیطان بزرگ را بدهیم و چهل سال بالندگی نهضت الهی مان را به نمایش بگذاریم.

خطیب نماز جمعه دامغان حضور گسترده ملت بصیر ایران در راهپیمایی پیش روی ۲۲ بهمن ماه را نماد چهل سال مقاومت، عزت و شرافت، چهار دهه انقلابی گری، اعتماد به نفس و صبر، چهل سال استکبارستیزی، خودباوری و پیشرفت علمی برشمرد و خاطرنشان کرد: اهمیت حضور گسترده ما در جشن بزرگ پیروزی انقلاب هنگامی مشخص می‌شود که بدانیم نظام سلطه سالهاست با هزینه‌های گزاف و اقدامات گوناگون سعی دارد ملت ما را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کند.

وی افزایش امنیت ملی و اقتدار ملت را از دیگر نتایج حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و تصریح کرد: ملت ما گسترده‌تر از سال‌های گذشته در این حماسه مردمی شرکت نموده، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند، تهدیدها، تحریم‌ها و جنگ روانی دشمن را پاسخ داده و حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه اعلام می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست ناکام شش کشور عربی در اردن برای تشکیل ناتوی عربی، گفت: رژیم سفاک آل سعود به دنبال بسیج کردن این کشور‌ها بر علیه ایران اسلامی بود، اما آن‌ها بین خود دچار اختلاف هستند و بار دیگر عربستان سعودی در اهداف شوم خود ناکام ماند.

امام جمعه دامغان همچنین با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم‌های ایام شهادت صدیقه کبری (س)، وجود با برکت دخت نبی مکرم اسلام (ص) را برترین الگوها، انسان کامل، اسوه جهاد، ولایتمداری، خانواده دوستی و فرزند پروری خواند و بر لزوم تبیین ابعاد شخصیت والای آن حضرت در جامعه تأکید کرد./۹۷۹/پ203/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات