۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۹۶۷۱۵
آیت الله شاهچراغی تبیین کرد؛

چهار عامل اصلی شکست دشمنان در چهار دهه عمر با برکت انقلاب

چهار عامل اصلی شکست دشمنان در چهار دهه عمر با برکت انقلاب
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اتحاد ملت، رهبری ولی فقیه، استکبار ستیزی و حضور مردم چهار عامل اصلی شکست دشمنان در 40 سال عمر انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های بصیرت افزای نماز جمعه دومین آدینه از دهه مبارک فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت اسوه ولایتمداری، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان برترین الگوی بانوان عالم، اظهار داشت: دوران ۴۰ ساله عمر انقلاب اسلامی و رسیدن به مرز بالندگی و شکوفایی همچون عبور ملت بزرگ ایران از گردنه‌های سخت و طاقت فرسا و رسیدن به کمال است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان وحدت و یکپارچکی و علاقه ملت آگاه ایران به انقلاب اسلامی شان را از ماندگارترین عناصر استمرار و اقتدار انقلاب دانست و افزود: پایبندی مردم ما با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و تهاجم‌ها و تهدید‌ها طی ۴۰ سال اخیر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا گواهی بر این علاقه ستودنی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به برخی دستاورد‌های گسترده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله در حوزه دفاعی، آزمایش موشک دوربرد ایرانی طی روز‌های اخیر را هشداری قاطع برای دشمنان و زیاده خواهان برشمرد و خاطر نشان کرد: تاریخ نشان می‌دهد که دشمنان در هیچ زمان و برهه‌ای تاب و تحمل استقلال ملت آزاده ایران را نداشته اند و اکنون نیز از این موهبت که به واسطه انقلاب اسلامی نصیب مردم ما شده به شدت نگران و خشمگین هستند.

آیت الله شاهچراغی با دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: از یاد نبریم که اتحاد و یکپارچگی ملت، رهبری پیامبر گونه، ولی فقیه، روحیه استکبار ستیزی و حضور آگاهانه مردم در تمامی صحنه‌ها چهار عامل اصلی شکست دشمنان در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه سمنان مردم آگاه ایران اسلامی را پشتیبانان ثابت قدم انقلاب اسلامی خواند و گفت: از نظر رهبری، دلسوزان انقلاب و ملت ما آمریکا همواره خالق و مسبب مشکلات بوده نه مشکل گشا؛ کسانی که همچنان دل در گرو مذاکره با آمریکا بسته اند و این مسائل را مطرح می‌کنند بدانند ما ملتی بزرگ هستیم که خود برای حال و آینده کشورمان تصمیم می‌گیریم و نیازی به نسخه پیچیدن دیگران نداریم./۹۷۹/پ202/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات