۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۷۰۶۶
حجت الاسلام والمسلمین علوی:

مردم خراسان جنوبی در برابر طوفان فتنه ها همیشه مقاوم هستند

مردم خراسان جنوبی در برابر طوفان فتنه ها همیشه مقاوم هستند
وزیر اطلاعات گفت: مردم خراسان جنوبی در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارد و این مردمان در برابر طوفان فتنه‌ها همیشه مقاوم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارند و این مردمان در برابر طوفان فتنه‌ها همیشه مقاوم هستند.

وی، مردمان خطه کویری خراسان جنوبی را مردمان سخت‌کوش، صبور، مقاوم و انقلابی دانست و گفت: خراسان جنوبی در علم و دانش همواره برتر بوده و در فضیلت، علم، دانش و معرفت مانند درختان کویر در مقابل طوفان فتنه‌ها مقاوم و بهره دهی پربرکتی دارند.

وزیر اطلاعات افزود: بنده به دلیل اینکه دِین خود را به خراسان جنوبی ادا کنم و با توجه به حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی و استاندار خراسان جنوبی برای سخنرانی در راهپیمایی 22 بهمن به این استان آمدم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی تصریح کرد: وجود حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سبب همدلی و برکت برای استان است؛ بنده از گذشته و زمانی که نماینده ولی فقیه در ارتش و مجلس شورای اسلامی حضور داشتند با ایشان آشنایی دارم.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین عبادی دارای زهد، فضلیت و معرفت هستند و راهنمای راه هدایت مردم بوده و هستند، ادامه داد: مردم هر جایی که توانستند پای انقلاب ماندند و از جان خود برای انقلاب مایه گذاشتند و یکی از وظایف ما نیز این است دِین خود را نسبت به این مردم فهیم و انقلابی ادا کنیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات