۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۹۷۴۳۶
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

سپاه مقتدر ایران انتقام سنگینی از عوامل تروریستی خاش خواهد گرفت

سپاه مقتدر ایران انتقام سنگینی از عوامل تروریستی خاش خواهد گرفت
نماینده مجلس حادثه تروریستی خاش را نتیجه عصبانیت و حقارت استکبار دانست و گفت: سپاه مقتدر ایران انتقام سنگینی از عوامل این حادثه تروریستی خواهد گرفت.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی خاش گفت: دشمن در این عملیات کور تروریستی حرکتی مذبوحانه کرد و عده ای از پاسداران غیور و مرزبان کشور را به شهادت رساند؛ این مسأله نهایت ضعف و حقارت استکبار را نشان می دهد و ما در این حادثه شاهد ضعف دست و پا زدن دشمن هستیم.

وی به شکست فاحش استکبار با مشاهده حضور پرشور و حماسی مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره و اظهار کرد: بعد از حماسه آفرینی حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان شکست بزرگی را متحمل شده و علیرغم تبلیغات وسیعی که علیه چهل سالگی انقلاب اسلامی داشتند با شکست مواجه شدند، از همین جهت با مشاهده لبیک مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب کمرشان شکست و عصبانی شدند.

حجت الاسلام سالک تأکید کرد: دشمن برای اینکه زهر خود را بریزد و پس از شکست سختی که در برابر ملت ایران خورد از خود حرکتی نشان دهد منافقان را در لهستان جمع کرده و مصادف با این حادثه تروریستی جشن و پای کوبی انجام داد و به گمان خودشان خیال کردند که پیروزی به دست آوردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه تروریستی خاش بدون شک به وسیله آمریکا و رژیم صهیونیستی کنترل شده و با بودجه عربستان، امارات و سایر کشورهای مرتجع منطقه شکل گرفته است، عنوان کرد: ننگ رسوایی این موضوع تا ابد بر پیشانی استکبار خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه مقتدر ایران انتقام سنگینی از عوامل تروریستی خاش خواهد گرفت، گفت: مسؤولان باید برای رصد و پیگیری عوامل این حادثه تروریستی میان دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی کشور هماهنگی ایجاد کنند تا با تقسیم کار، عملیات های متناسب با شرایط شکل بگیرد./841/ت301/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات