۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۷۷۹۰
امام جمعه شهداد:

دولت خدمت گزاری خود را به مردم بیشتر کند

دولت خدمت گزاری خود را به مردم بیشتر کند
حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که مسؤولان وظیفه سنگینی در گام دوم انقلاب دارند، گفت: دولت خدمت گزاری خود را در دهه پنجم انقلاب بیشتر کند.
حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، گفت: مسؤولان خدمت گزاری به مردم را با اهمیت بیشتری انجام دهند.
 
وی افزود: بیانیه رهبری خطاب به جوانان کشور بوده که جوانان با پژوهش و تحقیقات به پیشرفت کشور کمک و دشمنان را نسبت به کشور ناامید کنند.
 
استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که دشمنان به دنبال عقب ماندگی کشور در جهان هستند، خاطرنشان کرد: توجه به صنایع کشاوزی یکی از توصیه‌های رهبری در بیانیه به مردم است.
 
وی اظهار داشت: توجه به نیروی جوان و انقلابی از نیاز‌های کشور محسوب می‌شود و مسؤولان به جوانان انقلابی و فاضل اجازه کار دهند.
 
حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که پیشرفت کشور به جوانان بستگی دارد، ابراز داشت: مسیر انقلاب یک مسیر بزرگی بوده و همه مردم و مسؤولان وظیفه سنگینی جهت پیشرفت کشور دارند.
 
وی بیان کرد: جوانان با تلاش و کوشش دشمنان را ناامید کنند و به همه جهانیان بگویند که کشور ایران دارای جوانانی سالم و انقلابی بوده که جان خود را فدای نظام اسلامی می‌کنند.
 
امام جمعه شهداد با توجه به این که مشکلات اقتصادی در کشور روز به روز بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت خدمت گزاری خود را در دهه پنجم انقلاب بیشتر کند تا مردم از آنها راضی شوند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات