۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۷۸۳۴
30 بهمن ماه؛

ماهیت قراردادهای بین المللی در مدرسه امام رضا بررسی می شود

ماهیت قراردادهای بین المللی در مدرسه امام رضا بررسی می شود
نشست تشریح ماهیت قراردادهای بین المللی cft و پالرمو با حضور حجت الاسلام نوروزی نماینده مجلس در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سید سعید حسینی معاون آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا، با بیان اینکه پذیرش قطعنامه cft و fatf به معنای خود تحریمی است، گفت: به طور قطع با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب حل مشکلات کشور در گرو تکیه بر توان داخلی است؛ بنابراین مسؤولان نباید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در تصویب لوایح استعماری پالرمو و یا cft دنبال کنند.

وی افزود: اگر برجام هسته‌ای کشور را به یغما برد قطعا با پذیرش پالرمو اقتصاد و امنیت کشور به تاراج خواهد رفت؛ بر این اساس مسؤولان باید مراقب باشند که با cft برجام دیگری را تکرار نشود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه بیان داشت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) در این زمینه نشستی با عنوان تشریح ماهیت قراردادهای بین المللی cft یا پالرمو با حضور حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می کند تا ابعاد این قرارداد مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: این نشست سه شنبه 30 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح در مدرسه امام رضا(ع) با حضور طلاب و اساتید حوزه های علمیه برگزار می شود./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات