۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۸۲۵۹
حجت الاسلام افتخاری:

نسل جدید کارهای زمین مانده را به ثمر برساند

نسل جدید کارهای زمین مانده را به ثمر برساند
استاد حوزه گفت: جوانان در صورتی در آینده موفق خواهند بود که با رعایت تقوا به وسیله علوم روز دنیا کارهای زمین مانده را اجرایی و به ثمر برسانند.

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حمید افتخاری از اساتید حوزه علمیه همدان ظهر امروز در جمع طلاب با تاکید بر لزوم توجه مسؤولان به وضعیت معیشتی مردم خاطر نشان کرد: مردم در 22 بهمن به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت مسؤولان است.

وی افزود: یکی از اولویت های ضروری جامعه مباحث اقتصادی است که نیازمند برنامه ریزی های دقیق در جهت رفع مشکلات موجود است.

حجت الاسلام افتخاری با بیان این که مردم واقعا تحت فشار هستند اظهار داشت: هنگامی که دشمن از راه های مختلف نتوانست وارد شود، جنگ اقتصادی بسیار سختی را علیه ملت ایران آغاز کرده و به وسیله آن مردم را در تنگتا قرار داده است.

وی تصریح کرد: مسؤولان موظف هستند در جهت کم کردن فشار این مشکلات گام محکمی بردارند چرا که مردم در تمام این سال های هر جا که نیاز به آنها بوده است به خوبی حاضر بودند و نقش خود را ایفا کرده اند.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه اخیر نسل جوان را خطاب قرار داده اند و به اهمیت حضور جوانان در جامعه تاکید داشته اند.

وی یادآور شد: نسل جوان نیز باید بداند که مهمترین وظیفه آنها مجهز کردن خود به علم و ایمان می باشد که بهترین سلاح برای مقابله با همه نقشه های دشمن و گام برداشتن در جهت پیشرفت کشور است.

امام جمعه صالح آباد موفقیت جوانان در عرصه های گذشته را تاکیدی بر لزوم اعتماد به جوانان دانست و گفت: در طول تاریخ چه در زمان انقلاب و چه در زمان جنگ و پس از آن در مسائل هسته ای جوانان این مرز و بوم به وظیفه خود به بهترین صورت عمل کردند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جوانان در صورتی موفق خواهند بود که با رعایت تقوا به وسیله علوم روز دنیا کارهای زمین مانده را اجرایی و به ثمر برسانند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات