۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۹۸۴۶۰
شامگاه گذشته؛

کارگاه اصول و شیوه‌های کنشگری در فضای مجازی برگزار شد

کارگاه اصول و شیوه‌های کنشگری در فضای مجازی برگزار شد
کارگاه اصول و شیوه‌های کنش گری در فضای مجازی با تدریس یامین پور در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کارگاه اصول و شیوه‌های کنش گری در فضای مجازی، شامگاه گذشته با تدریس وحید یامین پور، در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

یامین پور در این کارگاه پیرامون شناخت نقش شبکه جامعه جهانی برای در دست گرفتن افکار جامعه و تضعیف نسخه‌های مشروعیت بخشی حکومت‌ها سخنرانی کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه نهاد‌های مؤثر همچون دفتر تبلیغات اسلامی، نخستین امید نظام  برای حفظ هویت ایرانی اسلامی است، خاطرنشان کرد: نهاد‌های مؤثر بایستی تولید محتوا، سرفصل و تربیت مربی سواد رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده و جمهوری اسلامی را در عرصه جنگ رسانه‌ای آماده کنند.

یامین پور آموزش مفهوم سواد رسانه‌ای را مهمترین کار امروز جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب برشمرد و گفت: مهمترین هدف جامعه شبکه جهانی حمله به ارزش‌ها و هویت ملی و اسلامی ما است؛ از این رو جریان‌های انقلابی به تربیت شهروندانی بپردازد که اهل سازش و تسلیم و انفعال نبوده و با همه توان در برابر سلطه‌جویی نظام لیبرال حاکم پیکار کنند.

لازم به ذکر است، دوره آموزشی کنش گری در فضای مجازی از ۲۹ بهمن تا ۳ اسفندماه با موضوعات آموزش تبلیغ در فضای مجازی، مستندسازی با موبایل، شبکه سازی در فضای مجازی، اصول و شیوه‌های کنش گری در فضای مجازی و روزنامه نگاری آنلاین به مناسبت هفته هنر و رسانه اشراق در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات