۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۹۸۶۸۶
در مدرسه امام صادق اندیمشک؛

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مؤمن برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مؤمن برگزار شد
معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک از برگزاری مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت الله مؤمن خبر داد.
حجت الاسلام حمیدضا خادمی، معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت الله مؤمن با حضور استاد اخلاق، حجت الاسلام پاینده در مدرسه خبر داد و گفت: در این مراسم که با کادر، اساتید و طلاب مدرسه حضور داشتند، حجت الاسلام پاینده به بیان نکاتی پیرامون شخصیت بزرگوار آیت الله مؤمن و فعالیت‌های انقلابی معظم له پرداخت.

معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک به شرکت طلاب در دوره ۲روزه بصیرتی سیاسی در استان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی و تربیتی حوزه برای مدارس مقطع دبیرستان به صورت هفتگی جهت تببین معارف و اقامه نماز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: جلسه توجیهی طلاب سطح ۲ برای اعزام به اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان اندیمشک در قالب ۸ کاروان با هدف جذب و گزینش نیرو‌های مستعد برای ورود به حوزه علمیه در بهمن ماه برگزار شد.

حجت الاسلام خادمی از برگزاری جلسه فرهنگی با نمایندگان ائمه جماعات مناطق مختلف شهرستان اندیمشک در راستای خدمات اجتماعی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و ارائه راهکار‌های عملی برای رفع آسیب‌های اجتماعی و ایجاد همدلی و همبستگی میان مساجد و ائمه جماعات در هر منطقه و پیگیری تا رفع معضلات اجتماعی متناسب با هر منطقه خبر داد.

وی از برگزاری هم اندیشی تربیتی و نشست صمیمی مدیریت مدرسه با طلاب پایه اول تا سوم خبر داد و گفت: نشست علمی پژوهشی نهج البلاغه با موضوع جامعه شناسی  با حضور استاد حجت الاسلام لشنی از سوی معاونت پژوهش برای همه طلاب مدرسه برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات