۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۹۰۵۵
حجت الاسلام ولدان:

نشست نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب برگزار می شود

نشست نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب برگزار می شود
حجت الاسلام ولدان با اشاره به ضرورت تقسیم کار در پرداخت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: هدف ما بررسی انگیزشی، پیمایشی و بینشی این بیانیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدباقر ولدان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مسئول نهاد نماز جمعه قم در نشستی خبری با موضوع "نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب" که امروز در سالن جلسات ساختمان خاتم برگزار شد، با اشاره به جزییات این نشست اظهار داشت: هدف ما در این نشست، بررسی انگیزشی، پیمایشی و بینشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ادامه داد: در راستای انتشار بیانیه «گام دوم انقلاب» از سوی رهبر انقلاب، نشست تبیین و بررسی این بیانیه با عنوان "نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب" و با حضور فعالان فرهنگی استان در خصوص بررسی نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در قم می‌شود.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به زمان این نشست مطرح کرد: این نشست پنجشنبه از ساعت ٨ الی ١٢ با حضور فعالان علمی و فرهنگی در پژوهشکده باقر العلوم(ع) میدان مصلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنرانان نشست "نقش جبهه فرهنگی در تحقق گام دوم انقلاب" بیان کرد: حجج اسلام و المسلمین ثقفی رییس بنیاد اندیشه انقلاب اسلامی، روستا آزاد معاونت فرهنگی و اجتماعی دفتر تبلیغات اسلامی و برخی از دیگر فعالان فرهنگی در نشست نقش جبهه فرهنگی به تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و مشکلات و راهکارها با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب می‌پردازند.

مسئول نهاد نماز جمعه قم با بیان این که این بیانیه‌ای که 20 روز از عمر ارزشمند خود را با دغدغه‌ای مشخص آن اختصاص دادند و تبدیل به مبنا و متن درس خارج برخی علما همچون آیت الله شب زنده‌دار شده است، گفت: به منظور نگاه بالادستی و مبنا قرار گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب به این رسیده‌ایم که در سه مرحله انگیزش، پیمایش و بینش دنبال شود.

وی تأکید کرد: تصور می‌شود که هردستگاهی اعم از دولتی، نیمه دولتی و مردمی باید نسبت خود را با این بیانیه مشخص کند، چراکه تقسیم وظیفه و نقش آفرینی، امر مهمی در این زمینه محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به این که ما از نقش‌های مربوط به خود مانند نقش جبهه فرهنگی، نماز جمعه و حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شروع کرده‌ایم، بیان کرد: این نقش‌ها باید در ابعاد گوناگون همچون نقش قوای مجریه، قضاییه، مقننه در تحقق گام دوم بررسی و تقسیم کاری متوازن صورت گیرد، گفتمانی مناسب با آن شکل خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: در صورتی که پرداخت به این بیانیه همراه با تقسیم کار نباشد و محدود به برگزاری چند همایش و نصب بنر و کارهای ویترینی شود، قدم‌های حقیقی برداشته نشده و صرفا کاری شعاری انجام می‌شود./876/پ202/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
مهدی شاهی
ارسال نظرات