۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۹۸۸۱۴
با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

نخستین همایش کتاب سال بانوان برگزار می شود

نخستین همایش کتاب سال بانوان برگزار می شود
حجت الاسلام والمسلمین مدنی از برگزاری نخستین همایش کتاب سال بانوان با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی خبر داد.

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مدنی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: جامعه الزهرا، رابطه با رسانه را از اهداف خود می داند زیرا در  صورت ایجاد شفافیت هم جامعه الزهرا سود می برد و هم مردم امیدوار می شوند.

رییس جامعه الزهرا(س) با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جامعه الزهرا به واسطه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای وظایف خود جلساتی را برگزار کرده و تصمیمات لازم گرفته شده است و تلاش می شود از برخورد شعاری جلوگیری کند همچنین آسیب شناسی لازم در زمینه فعالیت های چهل ساله جامعه الزهرا(س) انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رویدادهای جامعه الزهرا(س) در هفته جاری اشاره کرد و گفت: روز جمعه آزمون سراسری پذیرش جامعه الزهرا(س) در دو بخش قم و سراسر کشور انجام می شود؛ خوشحال هستیم امروزه با وجود این که ظرفیت های آموزش عالی کامل پر نمی شوند در جامعه الزهرا با استقبال خوبی از سوی خانم ها روبرو  بوده ایم به گونه ای که در آزمون سال جاری بیش از 5 هزار نفر حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی ادامه داد: البته آزمون سراسری روز جمعه غیر از پذیرش بین المللی است زیرا در بخش بین الملل به دلیل این که خواهران بین الملل در طول سال به جامعه الزهرا(ع) مراجعه می کنند بنابراین پذیرش بین المللی به صورت مستمر فعال است.

وی در ادامه از برگزاری نخستین همایش کتاب سال بانوان به عنوان یکی از رویدادهای مهم جامعه الزهرا(س) در هفته جاری خبر داد و گفت: همایش کتاب سال بانوان کار مهمی است و گام مهمی در عرصه زن و خانواده به شمار می رود و پس از انقلاب نخستین همایشی است که در زمینه زن و خانواده در جمهوری اسلامی برگزار می شود.

رییس جامعه الزهرا(س) اضافه کرد: بحث همایش کتاب سال بانوان از دو سال گذشته آغاز شد که در نهایت هیأت امنای جامعه الزهرا و شورای سیاست گذاری با آن موافقت کردند و در این زمینه دوازده گروه علمی برای ارزیابی آثار تشکیل شد.

وی اعلام کرد: نخستین همایش کتاب سال بانوان پنج شنبه نهم اسفند ماه با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در جامعه الزهرا(س) برگزار می شود./1324/پ202/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
مصطفی رستمی
ارسال نظرات