۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۹۹۰۶۴

هشدار جنبش «اسیر فلسطین» نسبت به شهادت اسیران در زندان ها

هشدار جنبش «اسیر فلسطین» نسبت به شهادت اسیران در زندان ها
جنبش اسیر فلسطین ضمن هشدار درباره شهادت اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انواع جنایت ها و شکنجه ها علیه آنان صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش اسیر فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی ضمن هشدار نسبت به شهادت اسرای فلسطینی، اعلام کرد که این رژیم انواع جنایت ها و شکنجه ها را علیه ما اعمال می کند که از جمله آنها می توان به محرومیت اسرا از دیدار با خانواده های خود از سال ها قبل اشاره کرد که مغایر تمامی قوانین بین المللی و عرف های انسانی است.

این جنبش با صدور ببانیه ای خاطر نشان کرد که اوج این حملات نصب دستگاه پارازیت سرطان زا است که رژیم صهیونیستی می خواهد در تمامی بخش ها به کار بگیرد، اما جنبش اسیر تا پایان با نصب این دستگاه ها مقابله خواهد کرد.

در ادامه بیانیه جنبش اسیر آمده است که «ممکن است هر لحظه اوضاع داخل زندان نقب به سر حد شهادت اسرا و شکل گیری درگیری و نبرد واقعی میان اسرا و اداره زندان ها برسد.

جنبش اسیر ضمن اشاره به این مساله که تهدید رژیم صهیونیستی نسبت به حمله مشت آهنین باعث ترس و هراس ما نمی شود، اعلام کرد که ممکن است رژیم صهیونیستی دست به حوادث خودساخته برای قتل اسرا و حمله به بخش ها بزند و از همین رو، گروه های مقاومت و شاخه های نظامی آنها باید برای مقابله با این وضعیت گوش به زنگ باشند./983/ب101/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات