۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۹۹۱۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

جنایت دشمنان به اسم اسلام در ماه های حرام

جنایت دشمنان به اسم اسلام در ماه های حرام
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: چرا دشمنان در ماه‌های حرام به اسم اسلام خانه‌های مظلومان را ویران و قتل و عام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نشست علما، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: اصل دین، توحید است و هر جا که توحید کلمه آسیب می‌بیند مسلم مانعی از هوای نفس ورود پیدا کرده چون تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل مقتضی و نبود مانع است.

وی با بیان اینکه اقتضای توحید، توحید کلمه است و مابقی هوای نفس می‌شود؛ این عالم، عالم تضاد است، گفت: یکی از شاخصه‌های سرمایه‌گذاری در هر پروژه‌ای رفع و دفع آفات است بنابراین باید مواظب آفت‌ها در سرمایه گذاری عمر خود باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در بعثت تمام انبیای الهی، آفت‌ها بودند، چه آن‌هایی که به صورت مستقیم با پیامبران جنگیدند چه کسانی که در ادامه با مکر و حیله دشمنی خود را بروز دادند و همواره بهانه‌های بنی اسراییلی وجود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون توطئه‌ها علیه اسلام و مسلمانان بوده، است و خواهد بود و مسلمانان این را باید به عنوان آفت لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و یهودی‌ها آفتی برای ایمان و دین هستند، ادامه داد: دخالت در کاری که مربوط به خدا است بدترین نوع شرک است و انسان به خود اجازه می‌دهد که در سرنوشت انسان‌ها به صورت هوای نفس دخالت کند و به احکام الهی آسیب برساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای آفت است و البته آزمایش‌های الهی هم در این است و در آزمایشات سخت انسان نمره می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمن با لباس دوستی آن چیزی را انجام می‌دهد که هیچ دشمنی نمی‌تواند انجام دهد و برخی به اسم مسلمان هستند اما در واقع مجری برنامه‌های دشمنان و منویات نفسانی خود هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان تابع هیچ قانونی نیستند و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند، افزود: دشمنان از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند بنابراین با بصیرت و هوشیاری باید پاسخ دشمنان داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه دشمنان احکام الهی و واجبات و محرمات الهی را زیر پا می‌گذارند و کسی هم حرفی نمی‌زند؛ آیا حکم ماه‌های حرام برداشته شده است؟ مسلم این حکم برداشته نشده پس چرا دشمنان در ماه‌های حرام به اسم اسلام خانه‌های مظلومان را ویران و قتل و عام می‌کنند! احکام الهی برای این جنایت‌ها چیست؟ چرا به این جنایت‌ها هیچ اعتراضی نمی‌شود؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال سلطه بر جهان هستند و به کمتر از آن نیز راضی نیستند؛ این همه جنایت در دنیا برای مسلمان و غیر مسلمان قابل توجیه نیست و مسلمانان باید نسبت به قانون شکنی دین الهی و آوارگی مردم اعتراض کنند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از 70 سال کشوری را اشغال کرده اما همه سکوت کردند و رئیس جمهور آمریکا نیز به اسم معامله با غرب و بر خلاف تمام قوانین، جاسوس خانه خود را به بیت المقدس برده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات