۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۹۹۱۶۵
در سه رشته تخصصی؛

مؤسسه امام حسن عسکری آمل در سطح ۳ دانش پژوه می‌پذیرد

مؤسسه امام حسن عسکری آمل در سطح ۳ دانش پژوه می‌پذیرد
مؤسس آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل برای سال تحصیلی جدید در سه رشته دانش پژوه می پذیرد.
حجت الاسلام احمد غلامیان، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان ورود به حوزه های علمیه گفت: مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل نیز برای سال جدید تحصیلی دانش پژوه می پذیرد.
 
وی با بیان این که مؤسسه امام حسن عسکری(ع) آمل تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی فعالیت می کند، افزود: این مؤسسه برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح سه در رشته های مدرسی فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی و کلام اسلامی گرابش تطبیقی بین المذاهب دانش پژوه می پذیرد.
 
حجت الاسلام غلامیان خاطرنشان کرد: حضور اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی، امکان تحصیل در این سه رشته تحصیلی، تحصیل همزمان در دروس خارج رسمی، کتابخانه مجهز و سایت، نشست های علمی، تخصصی و دوره ای، تسهیلات و امکانات رفاهی از جمله مهم ترین مزایای تحصیل در این مؤسسه آموزش عالی حوزوی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علاقه مندان از یازدهم تا بیست وهشتم اسفند ماه برای ثبت نام در پایگاه حوزه فرصت دارند، بیان داشت: همچنین داوطلبان علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09052397473 تماس بگیرند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در ادامه سخنان خود با اشاره به بالا بودن شاخص های علمی در این مدرسه علمیه، افزود: مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل از جمله مدارسی است که دروس عالی در آن تدریس می شود و همین مسأله این مدرسه را به عنوان یکی از مدارس شاخص کشور تبدیل کرده است.
 
حجت الاسلام غلامیان همچنین از تحصیل 185 طلبه در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 100 نفر از طلاب در سطح یک و مابقی طلاب در سطوح عالی و خارج مشغول تحصیل علوم دینی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) در اجرای سیاست های ابلاغی حوزه همواره پیشگام بوده اند، بیان داشت: در طول سال های اخیر دانش پژوهان بسیاری از این مدرسه علمیه فارغ التحصیل شدند و در حال حاضر به فعالیت های علمی و تبلیغی خود مشغول هستند.
 
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که در حال حاضر تحصیل در حوزه یکی از بهترین راه های دفاع و حمایت از دین و ارزش های معنوی در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون بسترهای لازم برای تحصیل طلاب تا مقطع عالی در شهرستان ها کاملاً فراهم شده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات