۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۹۹۲۳۳
امام جمعه کرمان:

حفظ انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است

حفظ انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به حفظ انقلاب ازسوی مردم و مسؤولان، گفت: در پیروی از ولایت فقیه و دفاع از انقلاب و خون شهدا تا آخر ایستاده ایم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ امروز صبح در کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان که در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) دستورات خدا و زندگی امام حسین (ع) را در کشور ایران اجرایی کرد.
 
وی افزود: شهیدان با دل و جان از کشور ایران و انقلاب اسلامی دفاع کردند و مردم بدانند که مدیون خون شهدا هستیم و باید از خون شهدا و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که سردار سلیمانی شهید زنده و سردار رشید اسلام بوده، ابراز داشت: چهره حماسه ساز و فرماندهی کردن جنگ در هشت سال دفاع مقدس از کارنامه‌های خوب سردار سلیمانی است.
 
وی با بیان این که گرفتن یادواره‌های شهدا و برگزاری کنگره‌های شهدا تاثیرات خوبی در استان کرمان داشت، بیان داشت: در پیروی از ولایت فقیه و دفاع از انقلاب و خون شهدا تا آخر ایستاده ایم.
 
امام جمعه کرمان در پایان با بیان این که حفظ انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است، گفت: مردم معرفت خود را نسبت به شهدا بالا ببرد و بدانند که شهدا با چه هدفی برای کشور ایران جنگیدند و از آرمان‌های امام خمینی (ره) دفاع کردند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات