۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۹۹۲۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تحقق بخش عظیمی از بیانیه گام دوم انقلاب بردوش حوزه های علمیه است

تحقق بخش عظیمی از بیانیه گام دوم انقلاب بردوش حوزه های علمیه است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: تحقق بخش عظیمی از بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش طلاب و طلایه داران حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان شهرستان‌های قاین و زیرکوه، اظهار داشت: دشمن تلاش بسیاری کرد تا انقلاب را نابود کند اما مردم با برگزاری جشن چهل سالگی دشمنان را ناامید کردند.

وی گفت: دشمنان در توطئه‌های و نقشه‌های مختلف به اهداف خود نرسیدند و مردم برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی مصمم تر هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بیانه گام دوم انقلاب از سوی رهبری باید مدنظر قرار گیرد و دولت نباید در گام دوم سلیقه‌ای باشد و جامعه اسلامی بر اساس فرهنگ اسلامی عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تحقق بخش عظیمی از بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش طلاب و طلایه داران حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه فرصت‌های عمر مانند یک خواب، زودگذر است بنابراین باید قدر هر فرصتی را دانست، ادامه داد: رشد جامعه بشری زمانی محقق می‌شود که هر چیزی در جای خودش قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بی عدالتی در جامعه اسلامی ایران معنی ندارد و باید امور بر اساس عدل و کارشناسی انجام شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات