۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۹۹۳۷۷
امام جمعه زاهدان:

ایران ‌با هدایت رهبر انقلاب ‌روز به روز در منطقه موفق‌تر می‌شود

ایران ‌با هدایت رهبر انقلاب ‌روز به روز در منطقه موفق‌تر می‌شود
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی ‌ایران با هدایت رهبری فرزانه روز به روز در منطقه موفق تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: هفته گذشته رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری کشور با رئیس جمهوری سوریه دیدار کردند کشور سوریه از سوی مستکبران طی هشت سال اخیر درگیر بحران‌های مختلف شده و دشمن تلاش کرده بود تا خط مقاومت شکسته شود اما با رشادت ملت، ارتش و مدافعان حرم تمام توطئه‌های مستکبران نقش برآب شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تنها راه پیروزی امت اسلام در مقابل کفار مقاومت است ادامه داد:قطعا ملتی که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت داشته باشد همواره پیروز و موفق خواهد بود.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: تجربه هشت ساله انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان امروز به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است جمهوری اسلامی ایران امروز با هدایت رهبری فرزانه روز به روز در منطقه موفق تر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌محامی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام و انقلاب در گام دوم انقلاب با ترفندهای مختلف به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده‌ها هستند رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی بر تحکیم و حفظ بنیان خانواده تاکید فراوان دارند از این رو باید سعی شود بنیان خانواده ها از آسیب و پدیده های زشت دور بماند.

امام جمعه زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، جغرافیایی و اجتماعی برجسته ای برخوردار است که رهبر معظم انقلاب همواره آن مورد توجه قرار داده اند در همین راستا مسئولان کشوری با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در تلاشند تا در این منطقه رشد در همه ابعاد ایجاد شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات