۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۹۹۵۲۱
حجت الاسلام ذوالنور:

مردم به نظر روحانیت در انتخابات توجه می‌کنند

مردم به نظر روحانیت در انتخابات توجه می‌کنند
رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در امر انتخابات ملاک‌ها و شاخصه‌هایی دارند و در این مسیر به نظر روحانیت نیز توجه می‌کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس فراکسیون روحانیت پارلمان امروز یکشنبه ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قاضی پور می‌گویند که اگر انتخابات لیستی شود روحانیون و مادحین یک لیست ارائه می‌کنند و اعلام می‌کنند که بقیه افراد کافر هستند. این تعابیر به هیچ عنوان درست نیست.

وی ادامه داد: روحانیون نیز مانند سایر گروه‌های اجتماعی مورد اعتماد مردم هستند و ممکن است در امر انتخابات نیز اظهارنظر کنند.

نماینده مردم قم در پارلمان تاکید کرد: هرچند بسیاری از روحانیون به دلیل جایگاهی که دارند اظهارنظر نمی‌کنند، اما آن‌ها نیز مجاز هستند نظر خود را در حمایت از یک لیست یا گروه اعلام کنند. تا کنون نیز روحانیت تعابیری از قبیل اینکه بقیه افراد یا لیست‌ها کافر هستند را به کار نبرده‌اند.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان گفت: مردم به نظر روحانیت توجه می‌کنند، زیرا آن‌ها نیز برای انتخاب خود ملاک‌ها و شاخصه‌هایی را دارند. لازم است وکلای ملت در بیانات خود رعایت کنند که چنین چیز‌هایی اثر منفی در ذهن مردم نگذارد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات