۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۹۹۶۳۵
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور:

تمام برنامه ها و فعالیت های کشور باید ضد گفتمان دشمن باشد

تمام برنامه ها و فعالیت های کشور باید ضد گفتمان دشمن باشد
مدیر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر اینکه ما باید همه حرکات خود را در خلاف جهت مسیر دشمن تنظیم کنیم، گفت: دشمنان نسبت به عملکرد ملت ایران در گام دوم بسیار حساس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به توصیه های هفت گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر بنا باشد ما در این 7 محور تلاش کنیم، باید بدانیم که نقش دین درباره این هفت توصیه در بین عموم چیست و سپس باید بررسی کنیم که حوزه چه نقشی در این 7 محور دارد.

وی با اشاره به نقش محوری حوزه علمیه خواهران در اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: معتقدم طبق فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند «زنان نیمی از جامعه هستند و بر نیمی دیگر از جامعه مؤثر هستند»، حوزه خواهران می تواند در گام دوم انقلاب نقش محوری و کلیدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان اینکه دشمنان نسبت به عملکرد ملت ایران در گام دوم بسیار حساس هستند، خاطرنشان کرد: دشمن نسبت به نقش آفرینی افراد جامعه به ویژه زنان در گام دوم انقلاب بسیار حساس است و سعی می کند در این راستا توطئه انگیزی کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر اینکه ملت ایران باید همه حرکات خود را در خلاف جهت مسیر دشمن تنظیم کند، تصریح کرد: همانگونه که که رهبری تأکید کردند، باید همه حرکت های خود را بر ضد دشمن و بر ضد گفتمان دشمن تنظیم کنیم تا بتوانیم توطئه های آن ها را خنثی سازیم./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات