۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۹۸۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فقر و محرومیت نتیجه تفکر فرعونی و لیبرالی است

فقر و محرومیت نتیجه تفکر فرعونی و لیبرالی است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: تفکر فرعونی و قارونی یک نوع ویروس است و تا زمانی که این تفکرها هستند، محرومیت نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی و دست اندرکاران جشن احسان و نیکوکاری اظهار داشت: محرومیت و فقر زیبنده نظام اسلامی نیست و باید محرومیت در کشور ریشه یابی شود.

وی گفت: تفکرهای فرعونی و قارونی یک نوع ویروس است و باید این ویروس‌ها ریشه کن شوند و تا زمانی که تفکرهای فرعونی و قارونی است محرومیت نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تفکر لیبرال سرمایه گذاری قارونی را بدترین نوع ویروس دانست و افزود: برخی‌ها این تفکر را دارند که باید با لبخند رضایت دشمنان را به دست آورد و به ستمگران کمک کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه فرهنگ غرب هیچ دردی از انسان را دوا نمی‌کند، تصریح کرد: مردم فرانسه با حضور در خیابان‌ها فقط پاسخ یک سوال را می‌خواهند و آن این است که چرا 99 درصد سرمایه در دست یک درصد افراد است اما کسی جوابگوی آن‌ها نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که تفکر استعمارگری وجود داشته باشد تمام این بدبختی‌‌ها نیز هست و امروز قتل و عام‌ها، غارت اموال و ویران کردن شهرها به دلیل حضور استعمارگران در کشورهای مختلف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فقر را بدترین ویروس در جوامع بشری دانست و خاطرنشان کرد: فقر محصول تفکر لیبرالی است و اگر در کشوری نیز تنها سیاسی بازی و حزب بازی وجود داشته باشد و مسؤولان به دنبال حزب و گروه خاصی باشند آن زمان تفکر لیبرالی غرب مانند پیدایش حقوق‌های نجومی جوانه می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان فقر را مانند جنگ نظامی بر ملت ایران تحمیل کردند، اظهار کرد: تفکرهای انحرافی فرعونی بزرگ‌ترین آفت دنیا است و تفکر قارونی برای رسیدن به پول، هر ارزشی را زیر پای می‌گذارد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات