۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۹۸۲۵
حجت الاسلام بوژمهرانی:

‌اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان ‌برگزار می‌شود‌

‌اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان ‌برگزار می‌شود‌
حجت الاسلام بوژمهرانی از برگزاری سومین اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام بوژمهرانی، دبیر اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان در 16 اسفند از ساعت 8:30 تا اذان ظهر در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی خبر داد.

حجت الاسلام بوژمهرانی با اشاره به اهداف این همایش، اظهار کرد: بررسی آینده حوزه های علمیه در عرصه های مختلف، دستیابی به نقشه راه برای حوزه های علمیه و تبیین رویکردهای جدید در کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه که تصمیم سازی می کنند از اهداف برگزاری این همایش است.

مسؤول گروه برنامه ریزی برنامه های کلان دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: آیت الله رشاد، رییس شورای عالی حوزه علمیه تهران؛ آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه  و آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از سخنران های ویژه این مراسم هستند.

وی با اشاره به شرکت کنندگان در این اجلاسیه، تصریح کرد: اعضای خبرگان رهبری، مدیران حوزه علمیه در تهران و اصفهان، اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، مدیران مدارس، نمایندگان مراکز پژوهشی، نخبگان و پژوهشگران از جمله مدعوین در این احلاسیه هستند.

دبیر اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان به وجه تمایز این همایش نسبت به سال قبل اشاره و ابراز داشت: امسال این اجلاسیه با حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه قم، تهران و اصفهان در سطح ملی برگزار می شود همچنین اجلاسیه در سال قبل رویکرد تحولی داشت اما امسال حوزه علمیه و آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام بوژمهرانی افزود: در این اجلاسیه از برخی محصولات مرتبط با شرح وظایف دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان که در تصمیم سازی دخالت دارد، رونمایی می شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات