۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۹۹۸۸۰
حجت الاسلام حیدری تأکید کرد؛

استفاده از رسانه و هنر برای ترویج پیام شهدا

استفاده از رسانه و هنر برای ترویج پیام شهدا
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان گفت: لازم است از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های رسانه و هنر برای ترویج فرهنگ و پیام شهدا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حیدری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان، عصر امروز در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی زاهدان، در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: زمانی که بین حضرت عیسی و حواریون گفت و گویی می‌شود، ایشان می‌گوید چه کسانی من را یاری خواهند کرد؟حواریون می‌گویند ما انصارالله هستیم، این بدین معنا است که نصرت ولی خدا نصرت خدا است.

وی در ادامه افزود: شهدای ما در حقیقت یاران خدا هستند و واقعیت این است که خانواده معظم شهدا عزیزان خود را به دست آورده‌اند. مسأله دیگر موضوع رسانه است، هر مقدار بتوانیم پیام‌های اصیل و ناب و به ویژه پیام شهدا را از طریق رسانه و توانمندی‌های رسانه‌ای و هنری نشر و ترویج دهیم یک دستاورد است. درست مانند کاری که در فیلم شبی که ماه کامل شد انجام شده است.

حجت الاسلام حیدری از دانشجویان و افراد توانمند در زمینه هنر و رسانه خواست تا در زمینه ترویج ارائه طرح‌های فاخر و ارزشمند فعالیت داشته باشند و تصریح کرد: جامعه علمی محور دیگری است که باید به آن توجه کنیم، هر مقدار از پیشرفت و رشد و تعالی در عرصه‌های تکنولوژی و علمی داریم مدیون و مرهون شهدا هستیم، مردم اصفهان گام دوم انقلاب اسلامی را با شهدا و تشییع شهدا آغاز کردند و همیشه پیشرو و پیشگام در انقلاب اسلامی بودند و ما نیز به عنوان مسؤولان مجامع علمی باید در این زمینه تلاش‌های مستمر داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم که به همت حوزه بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با حضور خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی زاهدان و مسؤولان و مدیران شهری و حضور پر شور دانشجویان برگزار شده بود، از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد و خانواده شهدا و دانشجویان به تماشای فیلم ارزشمند «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار و از موفق‌ترین فیلمهای جشنواره فجر نشستند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات