۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۹۹۹۸۱
جهت حضور نوروزی در مشهدالرضا صورت گرفت؛

فراخوان ویژه روحانیان عضو کانون خادم یاری تبلیغ رضوی

فراخوان ویژه روحانیان عضو کانون خادم یاری تبلیغ رضوی
حجت الاسلام پشم فروش از فراخوان ویژه روحانیان عضو کانون خادم یاری تبلیغ رضوی در عید نوورز خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از فراخوان ویژه روحانیان عضو کانون خادم یاری تبلیغ رضوی برای حضور نوروزی در مشهدالرضا خبر داد.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه مشهد مقدس در عید نوروز حدود ۷ میلیون نفر از سراسر کشور زائر خواهد داشت، افزود: سال گذشته در حدود ۲۰۰ نقطه همچون پارک‌ها و اماکن اقامتی شلوغ، از سوی روحانیان مستقر پوشش داده شده و در صبح، ظهر و شب برنامه‌هایی از قبیل اقامه نماز و پاسخ به سوالات اعتقادی و مشاوره‌های فردی را برگزار کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از سوی روحانیان غرفه‌هایی برای کودکان در نظر گرفته شده است، گفت: امسال طرح استقرار روحانی در مبادی ورودی شهر و پارک‌ها و اماکن شلوغ به ۲ هزار نقطه رسید که قطعا پوشش این تعداد نقطه از توان تیم مستقر در مشهدمقدس خارج است؛ از این رو تصمیم گرفته شد تا از هر استانی تیمی اعزام شود.

حجت الاسلام پشم فروش ادامه داد: از خوزستان نیز در حال ساماندهی ۵۰ تا ۷۰ روحانی هستیم که در سه بازه زمانی ۵ روزه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین روحانیانی که بتوانند مشاوره‌های فردی، برنامه‌های مرتبط با کودکان و فعالیت‌های تبلیغی مرتبط را روی استیج انجام دهند، در مشهد مقدس مستقر می‌شوند.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه مکان استراحت روحانیان بر عهده آستان قدس رضوی است، تصریح کرد: هزینه ایاب و ذهاب بر عهده خیران استان است و در آنجا به عنوان خادم یار حضور و فعالیت‌های تبلیغی مرتبط را انجام خواهند داد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات