۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۹۹۶۳۳
از سوی مسجد حجازی اهواز؛

اردوی راهیان نور به نیابت از شهدا برگزار می‌شود

اردوی راهیان نور به نیابت از شهدا برگزار می‌شود
معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه‌ای اهواز گفت: اردوی راهیان نور خانوادگی به نیابت از شهدای مسجد حجازی به مدت یک روز در ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بازه زمانی اعزام کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور خانوادگی به نیابت از شهدای مسجد حجازی به مدت یک روز در ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه‌ای اهواز افزود: یادمان شهدای شلمچه و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) اماکن اصلی زیارت خواهند بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام از ۱۳ تا ۲۲ اسفندماه خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان برای نام نویسی پس از نماز مغرب و عشاء به مسجد حجازی مراجعه کنند البته برای ثبت نام اولیه عبارت «لبیک یا اماما» را به شماره سامانه ۳۰۰۰۲۵۳۳۰۰۰۰۳۰ ارسال کنند.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه پیش بینی ما شرکت ۱۲۰ تا ۱۵۰ خانواده است، ادامه داد: خانواده نمازگزاران و عموم مردم منطقه می‌توانند برای حضور در اردوی راهیان نور خانوادگی نام نویسی کنند و در این باره حدود ۴ اتوبوس عاشقان سرزمین‌های نور را جا به جا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسجد حجازی بیش از ۱۱۵ شهید را در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: در انفجار تروریستی حله تعدادی از نمازگزاران مسجد حجازی به شهادت رسیدند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات