۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۹۹۳۸۹
به همت مدرسه علمیه امام صادق؛

فیلم سینمایی تنگه ابوقریب در مناطق محروم اندیمشک اکران شد

فیلم سینمایی تنگه ابوقریب در مناطق محروم اندیمشک اکران شد
حجت الاسلام خادمی از اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب از سوی بخش فرهنگی مسجد قرآن و عترت شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام حمید خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب از سوی بخش فرهنگی مسجد قرآن و عترت شهرستان خبر داد و گفت: این فیلم هفته گذشته اکران شد و از این طریق بنا داریم تا نوجوانان و جوانان مناطق محروم را با دفاع مقدس و شهدا آشنا کنیم ضمن اینکه چنین اکرانی برای خواهران نیز صورت می‌گیرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک در ادامه پیرامون فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای راهیان نور اظهار داشت: اعزام به کاروان‌های راهیان نور به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه خواهد بود که ثبت نام پس از مراجعه علاقه‌مندان به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: برنامه راهیان نور حوزه علمیه برای یک روز حضور در مناطق جنگی اواخر اسفندماه تدارک دیده شده و اردوی اساتید و طلاب و کادر نیز در همان برهه خواهد بود.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به جلسه توجیهی برای جمعی از طلاب حوزه در راستای اعزام با کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی تصریح کرد: ۸ روحانی از مدرسه در ۱۸ اتوبوس در ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه برای بیان معارف و مسائل دینی و معرفتی و پاسخ به شبهات و تبیین سیره شهدا به عنوان روحانی کاروان حضور پیدا کردند.

وی در پایان در رابطه با مراحل ساخت مسجد قرآن و عترت شهرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرحله نصب گنبد مسجد هستیم که ان شاءالله در این هفته به پایان می‌رسد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات