۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۵۹۵۷۱۰
حجت الاسلام خادمی تشریح کرد؛

فعالیت‌های فرهنگی طلاب اندیمشکی در مسجد قرآن و عترت

فعالیت‌های فرهنگی طلاب اندیمشکی در مسجد قرآن و عترت
متولی مسجد قرآن و عترت شهرستان اندیمشک از فعالیت فرهنگی ۱۶ طلبه برادر و خواهر و ۳۰ دانشجو در مسجد خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، متولی مسجد قرآن و عترت شهرستان اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مسجد متشکل از جوانان انقلابی است، اظهار داشت: این مسجد از سوی جوانان انقلابی در سال ۹۱ به لطف خدا بنا و اکنون به عنوان یکی از فعال ترین مساجد شهرستان است که  بصورت قرارگاه فرهنگی مسجد قرآن و عترت در شهرستان فعالیت می‌کند.

متولی مسجد قرآن و عترت شهرستان اندیمشک با بیان اینکه مسجد در زمینه‌های فرهنگی، علمی، تبلیغی، و رسانه‌ای فعال است، افزود: مسجد در قالب دو هیأت فرهنگی ویژه برادران و خواهران در ایام و مناسبت‌های مختلف فعالیت می‌کند؛ از سوی دیگر واحد رسانه‌ای مسجد، اطلاع رسانی مراسمات و برنامه‌ها و ساخت کلیپ‌ها و تیزر‌ها را بر عهده دارد.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه در مسجد قرآن و عترت ۱۶ طلبه برادر و خواهر و ۳۰ دانشجو در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، عنوان داشت: تاکنون در این مسجد ۱۶ ازدواج ساده برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پاسخ  به شبهات دینی و معرفتی و سیاسی در مسجد به طور جد پیگیری می‌شود، افزود: امسال ۴ نفر از جوانان انقلابی و جوان مسجد به سپاه پاسدارن شهرستان معرفی شدند.

متولی مسجد قرآن و عترت شهرستان اندیمشک با بیان اینکه همه بخش‌ها و واحد‌های مسجد به همت جوانان مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد رسانه‌ای مسجد در فضای مجازی در واتساپ، سروش، ایتا و اینستاگرام ضمن گزارش فعالیت‌ها به کار‌های تبلیغی و سیاسی می‌پردازد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات