۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۰۰۴۲۴
آیت الله طبرسی:

حجاب در کشور نباید دستخوش مسائل سیاسی شود

حجاب در کشور نباید دستخوش مسائل سیاسی شود
آیت الله طبرسی گفت: حجاب را نباید سیاسی کرد بلکه باید همه دولت‌ها و مسؤولان نسبت به تقویت این فرهنگ اصیل دینی و انقلابی تلاش کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان در ساری بر ضرورت اجرای دقیق مصوبات این شورا از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد.
 
وی با بیان این که خروجی مباحث مطرح شده در چنین جلساتی باید در جامعه نمود عینی داشته باشد، افزود: تنها برگزاری جلسه و نشست و عدم اجرای دقیق مسؤولیت‌ها و وظایف از سوی نهاد‌های مسؤول فایده‌ای ندارد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که موضوع امر به معروف و نهی از منکر جزء مسائل مهم و محوری در جامعه اسلامی محسوب می‌شود، گفت: عمل به فرامین دینی به طور حتم موجب حفظ سلامت و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه امروز جامعه ما با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل گسترش این آسیب‌ها عدم توجه به ارزش‌های دینی و معنوی است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیبنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: مسؤولان و برنامه ریزان کشور باید در جهت تقویت فرهنگ دینی و انقلابی تلاش مضاعف کنند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به موضوع حجاب به عنوان یکی از مسائل مهم و اساسی جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز دشمنان چشم طمع به سوی این فرهنگ دینی دوخته اند، افزود: همه برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در کشور است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که جایگاه بانوان در جامعه اسلامی با فرهنگ عفاف و حجاب حفظ و تقویت می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن با هدف نفوذ و از بین بردن فرهنگ دینی در تلاش است عفاف و حجاب را عامل عقب ماندگی و عدم پیشرفت جامعه زنان جلوه دهد.
 
وی با تأکید براین که حجاب را نباید سیاسی کرد بلکه باید همه دولت‌ها و مسؤولان نسبت به تقویت این فرهنگ اصیل دینی و انقلابی تلاش کنند، تصریح کرد: بی هویت کردن زن ایرانی با تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب راهبرد امروز دشمنان دین است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات